torstai 1. elokuuta 2013

Kasarilapsi

Valmistauduin huomenna alkaviin rokkeihin tuunaamalla hieman vaatekappaletta. Jokainen rockuskottava persoonahan tietää, että kaiken A ja O on farkkuliivi suosikkibändin merkein. Noh, koska kaapistani sattui löytymään vain tuo minifarkkuliivi, päätin sitä hyödyntää. Jos sitten olen vain minirockuskottava, niin olkoon..

Vanhasta Iron Maiden -paidasta printti saksilla niks naks ja liimakangasta silitysraudalla vahvikkeeksi. Ja kangasmerkki on valmis. Sitten insinöörin erehtymättömällä mittasilmällä [kaikki, jotka minut tuntee, tietää, ettei tämä kyllä pidä paikkaansa] merkki liivin selkämykseen ja kiinni harsi, mars. Sitten vielä ompelukoneella hetki jyrryytystä ja liivi on valmis. Herkuiksi päätin vielä laitella muutaman niitin kauluksia koristamaan. Ja tämä koko komeus rokkeihin päälle, ehkä sen äidin vanhan mustan trikoomekon kanssa. Rokeissa nähdään [jos joku kehtaa tunnustaa tuntevansa]!




Kasarilapsena olen saanut oppia jotain niinkin hienoa kuin ruoanlaittoa ja leipomista. Tänään päätin kokeilla noita taitoja gluteenittomien sämpylöiden teossa. Oikeasti, olen aikanaan noita leiponut aika useastikin, mutta viimeiset vuodet on mennyt ihan perusjauhot suussa. Hyviä ja nättejä tuli!



P.S. Jos jutut on tänään olleet vähän levottomia, se johtuu siitä, että olen nappaillut särkylääkettä poskionteloista leviävään kipuun.. tai sitten siitä, että olen kuunnellut Kotiteollisuutta. Päättäkää itse :)

1 kommentti:

  1. Taas minä kommentoin :D jossain puolivälissä aloin miettiä että on kyllä tavallista räväkämpää tekstiä...

    VastaaPoista