lauantai 23. maaliskuuta 2013

Tarttis päästä parturiin?

Olen tässä jo hetken aikaa haaveillut uudesta hiusmallista, mutta opiskelijan kukkarolla tuo parturissa käyminen ei ole ihan ensimmäisenä listalla.. Rupesin sitten kaivelemaan arkistoista kuvia vuosien mittaan olleista hiuksista. Tuohon aikanaan kävin parturissa ehkä noin puolen vuoden välein, joskus tiuhempaankin. .

Joskus aikanaan minulla oli tuonne persuuksiin asti ylettyvä suora, melko vaalea tukka. Kunnes se sitten kerran lähti, kerralla lyhyemmäksi. Meinasi itku tulla, kun tukka napsahti lettinä pöydälle. Tämän jälkeen tukka on ollut enemmän tai vähemmän tumma, punainen pääsiassa. Violettiakin tehostetta joskus kokeilin. Olen tullut siihen tulokseen, että tukassa pitää olla rokkia.Olen vihdoin ja viimein saanut tuon punaisen kauden jälkeen [rakastan edelleen punaista tukkaa, mutta se ei vain tule olemaan minulla järkevä ratkaisu] kasvatettua oman värini takaisin. Oma väri saa jäädä, mutta muuten elovenalle kyytiä!

Vuonna kukka ja keppi otsatukka Maidenin keikalla

Piiiiitkä ja punaineeeeeeen tukka

Hiusmallina

25 ja lyhyt tukka

Sama punaisella höystöllä

Silmälasit ja kiharat


 TAHTOO PARTURIIN! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti